Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Sunday, October 23, 2011

xtvt ujung mingguku..

Morning seme! Aku tak tau kenapa aku tak bleh nak sambung tido lepas Subuh td..sbnrnye mmg elok takyah sambung tido..rezeki sempit! Tapi gitula kekdahnye, bila hari keje kena bangun awal..ari2 juga dok berangan2 nak bangun lewat bila cuti sabtu & ahad..sampai masanya, mata tak leh lelap plak..bergantung pada kepenatan diri kot..haha..so, kurang penatla kononnye ni..no komen..hehe.


Masalahnye bila dah bangun awal, tentula perot bekeroncong minta diisi..apalg bancuh milo, goreng kentang, goreng telo..makan ngan roti..Alhamdulillah, kenyang!


So, lepas melakukan xtvt di rumah, tak sedar dah tgh hari..perot lapo balik dah..apalg kami pun bersiap & keluar ke kedai ikan bakar di kawasan berdekatan..sampai je kat situ, aku tak teruja tgk ikan bakar yg ada tp aku teruja tgk ikan patin masak tempoyak..adei, terus telan air liur..dah lama aku tak makan, siut! Aku amik tang ekor, kuah & beberapa jenis ulam dan sambal belacan..takyah lauk2 lain..cukup..mabeles..mmg sedapla makcik tu masak..ilang rindu aku pada ikan patin masak tempoyak..Alamak! lupa en suami dah makan ke belum? makan ape agaknye..buruk pangai tul aku ni..hehe..mestila dia makan sedap masakan bonda tercinta sbb dia balik umah mak dia minggu ni..mesti mak masakkan makanan peberet dia..hehe..Apa cite ikan bakar? aku tapau je, utk mkn malam..opss, dgn air asam skali okey..sbb aku tak berapa nak reti buat air asam yg sedap..!






(4 ur info, gambo2 ni aku amik kat gugel je..tq gugel.)


Selepas kenyang makan, kami pun meneruskan xtvt kami ke destinasi seterusnye..JJ Bukit Raja, Klang. Lama gak aku tak menyinggah ke sini..tempat jatuh lg dikenang..inikan pula tempat dating masa cinta cintun dulu..hahahaha. Takde tujuan ke JJ ni sbnrnye, saje mencuci mata..meninjau2 kawasan..hehe..dah mcm YB plak, melawat kawasan..



(Inila dia JJ Bukit Raja, Klang.)


Ke mana lg destinasi kami? ke Pasar malam plak otw balik ke umah..dok tgh memilih2 buah, tetiba ujan turun dgn lebat..sib baik sekijap jer..lencun gak ler kaki suar..hehe..berangan nak memasak utk esok..bihun singapore. Cengginila aku kalau tak balik JB..ada je xtvt dgn housemate aku..



(Ini plak entah pasar malam kat ner..aku amik kat gugel jgk..Tq gugel.) Pasar Malam yg kami dok singgah di Wisma FAM..

Chow..

No comments: