Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Tuesday, October 18, 2011

Serba ' kura-kura'..

Sambil dengo lagu, ada mengantuk sikit2..aku pun cuba bukak intenet yg serba 'kura-kura berjalan' ni..Member sblh ni tak dtg plak, aduhai takde member sembang ler..mana ntah..aku ingatkan di pi dengar talk kat Maju Junction..tapi tak masuk2 pun..



Gambar ihsan yahoo..kiut..kiut..



Hari ni ofis lengang sbb all the Managers and above g dengar talk by Tun Dr. Mahathir di Maju Junction..Leadership Talk dekat one of the conference room kat sana..aku tak hengat..Attendance = compulsory.


Disebabkan intenet yg 'serba kura-kura' ni, dah membataskan aku punye surfing..keje2 part time aku as a silent reader pun terganggu secara tak langsung..hahahaha..

Cau cin cau..

No comments: