Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Sunday, October 16, 2011

Husband's Besday..

16 Oct..hepi besday to my beloved husband..Moga dimurahkan rezeki, dipanjangkan usia supaya dapat terus menghambakan diri pada-Nya, kebahagiaan sentiasa mengiringi hingga ke syurga..Amin.



Memandangkan minggu ni aku balik JB stlh 2 minggu di perantauan, memulakan karier baru..aku pun rasa tak sabar2 nak meninjau2 umahku syurgaku ittew..hehe..apa ku rasa? orange! tanaman aku kering kontang, tak kurang juga yg mati kelaparan & kehausan akibat cuaca panas & tak di siram air..aduhai..pokok cekurku 1 pasu dah kering mcm kerepek gittew..lupakan pasal tu, sbb dah terjadi..huhu..kali ni dah pesan siap2 kat en hubby, siram2kan pokok2 yg ada tu..pokok daun kesom, serai, kari, pokok limau purut, pokok cekur..


Orait, berbalik pd besday husband aku ni..takde hadiah istimewa utknye..cuma aku dpt belikan 1 enpon Nokia E90 2nd hand utk dia..dia suke sgt enpon tu dari sejak enpon tu kuar kat market..enpon tu aku dptkan dari ex-boss aku dgn harga yg berpatutan..memandangkan kami saling kenal antara 1 sama lain & aku bgtau nak sgt enpon tu utk besday en hubby..thanks, IMD kerana bg aku reasonable price 4 the enpon.. :-). Tak lupe jgk teddy bear dr lovely lace letak di kereta utk teman dia driving everyday..hehe..



Macam biasa, rasa tak sah besday tanpa cake & makan2..Tmpt favourite kami, secret resepi..Mlm tu kami ke JJ, Tebray City..itu yg paling dekat & convinient..Menu pilihan dia kali ni..taraaaaaaaaa..apapun yg penting hepi..


Heppi Besday!

1 comment:

gagakdirimba said...

opss..kenapa aku beli enpon 2nd hand utk besday en suami?? sebab enpon Nokia E90 dah tak kuar lagi di pasaran..huhu..tu lama punye model..