Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Friday, January 21, 2011

Ucapan di hari ulangtahun kelahirannya..


Walaupun hujan, aku gagahkan kaki & semangat g Yassin & Tahlil mlm tadi..kat umah Ustazah (Pn.Pengerusi) BDO. Aku g ngan Wawa (jiran sblh umah). Terpaksa parking jauh skit, so kami menapak le dgn berpayung..punyela ramai yg datang, rezeki ustazah. Bak kata ustazah sblm memulakan majlis.."Puan2 dtg ke rumah saya diiringi hujan rahmat..semoga majlis kita mendapat rahmat-Nya. Amin." Majlis berjalan lancar spt biasa, bacaan Yassin & tahlil sempena hari ulangtahun kelahiran anak sulong ustazah yg juga seorang ustazah. Alhamdulillah. Muda lg, belum berumahtangga. Semoga cita2 dan harapan akan dimakbulkan. Antara ucapannye dlm majlis mlm td.." Terima kasih saya ucapkan kepada bonda2 sekalian yg hadir pd malam ini dan mendoakan saya. Doakan saya semoga menjadi insan berguna di dunia & di akhirat. Hasrat saya utk menjadi anak yg solehah pd ayah & bonda. Ingin membalas jasa ayah & bonda saya, sebelum saya menutup mata..". Amin. Doa dan ucapan dari seorang anak yg solehah.

No comments: