Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Sunday, January 9, 2011

Get 2gether with hubby's friends


Here we r..Desaru, Kota Tinggi.

..Saturday, lepas Zohor kami gerak ke Desaru, Kota Tinggi. Dekat je, lebih kurang 1 jam dari rumah. Sampai je di sana mereka sdg menunggu..bukan tunggu kami tp AV yg kami tolong bawa..hehe..Lepas Asar tu, kami pun mulakan xtvt..games, minum petang..beriadah tepi Laut China Selatan yg kuat ombaknye..angin yg kencang..lama beno aku tak g tgk laut..kalau balik melake..aku mesti ajak hubby tgk laut walau sekejap atau sekadar lalu tepi laut je..tp laut selat melaka, lebih tenang ombaknya.

..hadiran ombak membelai pantai..bla..bla..



Games..

bersemangat beb..

BBQ session, dinner, karaoke & another games..


Around 2am kami balik tido di Desaru Damai Beach Resort..mate sudah mengantuk..ikutkan diorang still nak karaoke lg..hu3..oh tidak..tp yg pastinya sblm balik tido aku ajak hubby tgk laut..kbtln air pasang sampai ke tebing..aku jd takut..mcm2 aku fikir..OMG..kuasa Tuhan..terfikir Tsunami la, etc..yg pastinya aku tak pandai berenang..hu3..

Yang kelakarnya bila the next day, hubby kate aku mengigau.."ombak becau..ombak becau.." dengan nada pelat..mcm budak kecik! hahahah..tu la gara2 takut punye pasal..

Memandangkan tak jauh dari rumah, pasti aku akan bekunjung lg..tunggu...

No comments: