Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Friday, April 29, 2011

Get Well Soon.

..aku betul2 terkejut bila dpt call dari kwn aku ptg semalam..call tetiba mintak no tepon wife ex boss aku..nape tak tanye ex boss sendiri? Rupa2nye ex boss aku tak dpt dihubungi sbb dia kat spital..sakit. Aduhai, sib baik aku simpan no tepon wife ex boss aku tu..tu semua tak kisah la..small matter..


Yang paling aku tak sangka..mlm tu ex boss aku ni dtg umah aku kul 11.50pm - 2.30am..anta maruku yg aku beli dari kawan..Mcm2 kami sembang..makan2, minum2, layan cite korea lagi..cite pasal nak g umrah,..aduhai, mcm2 cite la sbb dah beberapa bulan kami tak jumpe..Mmg gitu la kekdahnye..saling tukar cite..kami biasa jumpe kat kedai mamak pekena roti canai ngan kari kaki ayam atau dia dtg umah aku.


Mendebarkan bila aku dpt tau dia dah sakit2 tu, boleh plak drive sensorang balik kl..aduhai..tolongla jgn buat mcm ni..sebelum ni pun pernah dia buat perkara yg sama..apapun aku lega bila dpt sms wife dia, tanye ttg keadaan dia..Alhamdulillah..Mlm td dpt sms dr JH, gtau yg dia baru balik melawat ex boss aku kat spital..And ex boss aku pesan suruh gtau aku jgn risau2, dia ok..mana tak risau, elok sembang, gelak, makan, minum sama2 tetiba dgr kat spital..mau luruh jantung aku..air mata dah bergenang je..aku tahan sbb malu ngan kwn2..aku harap lepas ni dia dapat kurangkan travel kl-jb. Duduk diam2 opis pj tu..jaga kesihatan ye, Bah..Kan mmg dah tau 'abah' tu tak sihat sgt..Kami risau tau tak??

1 comment:

gagakdirimba said...

dah dpt info pasal operation date 'abah'..InsyaAllah, kalau berkesempatan, sblm operation kami datang ziarah dgn geng2 bas sekolah k..