Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Tuesday, December 11, 2012

Konvo Adik @UTHM..

 Agak lama aku tak bersiaran terus menerus..asyik2 siaran tergendala sebentar..dah mcm astro plak, hujan skit dia dah tergendala...huh! gitula juga aku..ha ha ha ha..
 
So, siaran tergendala sebentar kali ni pasal konvokesyen adik bongsu aku yg dah berlalu sebulan yg lalu..04 November 2012 @UTHM, Pt. Raja..Batu Pahat, Johor. Teringat masa memula. dia dpt masuk situ, aku kata U belakang umah..ye la dekatkan..ha ha..rezeki dia..so, pejam celik dah abis blajo..

 
Dugaan paling beso bila dia xcident. Dia nek moto n xcident dgn kete..dgn students situ gak..masa ni dah dekat nak final 23 April 2012. Camane tu..walau sakit2 tangan, memandu sebelah tangan, bengkak2 tangan..Akhirnye, konvo gak..Anyway, congratulations kat adik.. :-)

(aku yg teruja sgt nampak rabbit pink ni..he he..)
 
(he he..adik bongsu aku..)
 

(Merenung masa depan..cheewah..). Skrg adik aku ni dah keje dah..Alhamdulillah, rezeki dia..tak yah tunggu lama..grab peluang yg ada..InsyaAllah, rezeki kita di tangan Tuhan..Dia Maha Mengetahui..

No comments: