Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Friday, December 28, 2012

Puteri Harbour dan Legoland

hey hey hey..aku suda kena tegur sama http://erramasak.blogspot.com sbb tak updet blog..he he..aku mcm tak sempat je sbnrnye..dari 1 cite ke 1 cite nak share tp akhirnye lupa cite2 tu semua..hari ni aku gagahkan diri la jugak..
 
Puteri Harbour, Nusajaya..nampak tak ada pelangi tu.. :-)
Sbnrnya, hari sabtu lepas aku ada wedding kat kg..anak kawan abah aku kawin..so meramaikan lagi majlis..balik dari majlis tu, adik2 aku ngan anak buah aku nak jenjalan kat jb katanya..aku pun bawakla diorang balik umah aku..sblm balik umah tu, menyinggah la kejap di Puteri Habour..tapi tula cuaca petang tu hujan..so, kami tak dapatlah nak lepaskan si kecik berjalan2 sesuka hati dia..sbb hujan n licin..Apapun kami bawak juga dia ke situ..memula dia hepi tp sbb kena dukung je, dia jd senyap..he he. Kami masuk gak ke Hello Kitty tp dah tutup sbb waktu tu dah kul 6 lebih..org duk beratur nak balik, aku sebuk plak nak masyukk..haha..padan ngan muke aku ni..
 
Legoland
Di Legoland pun sama..hujan masih renyai2..nak masuk dalam pun mcm takde mood, dah petang..n kalau masuk pun tak puas nak meronda dan main..kami tangkap2 gambar kat luar ni je laa..sbg bukti yg kami dah sampai kat sini tau..he he..kami akan datang lg ke sini nanti..
 
Legoland ni mengingatkan aku pada tmpt keje lama aku..huhu..aku keje kat sana n handle project ni sbg xxxxx. hahahaha..tapi belum sempat pindah ke site office, aku dah nekad memberhentikan diri aku..tapi harap maklum, aku berhenti bukan sbb x suke keje dgn Legoland Project..tp atas sbb2 yg tak boleh aku elakkan lagi.. Setahun je keje kat situ..mcm2 pengalaman aku dapat..pahit dan manis..biarla jd rahsia aku..apapun aku bangga sebab penah jadi sebahagian staff yg bekerja membina Legoland ni....aku ingat taman2 tema yg ada dalam ni...Adventure, Miniland, Coaster etc..aku ingat masa pertukaran logo lama kepada yg baru..dari mula project ni dibuat oleh Merlin Entertainment. Opsss! tak bole cite lebih2..ha ha ha ha....Kepada ex-bosses n ex-ofismet aku, syabas kat semua kerana menjayakan project ni sampai siap..Kenangan dgn korang takkan aku lupe..ilmu yg aku dapat juga byk utk aku gunakan pd masa skrg dan akan datang..sesungguhnya aku bangga juga sbb ia dibina di tanah kelahiran aku sendiri...Johor Darul Takzim.
 


No comments: