Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Wednesday, February 22, 2012

Kisah Ular..

hai korang..pagi khamis aku hari ni dimulakan dengan gelak tawa je..ada cite yg mencuit ati aku sbnrnya..
..tgh aku buat keje, tetiba ada sms masuk..aku pun bacalah sms tu..sms tu suruh aku baca suratkabo kosmo page 45, ada cite 'best mereng' katanye..kbtln mmg aku tiap2 ari beli kosmo, so aku pun selak la..hahahaha..belum2 lg dah gelak..sbb aku tau kenapa kawan aku ni cakap mcm tu..sbnrnya ada gambar ular ngan cicak berkaki dalam tu..hehe..penggeli ular kawan aku ni..nak mkn mee, tapi sbb dah ternampak gambar ular, langsung tak jd nak makan..pastu dia nak buang page suratkabo yg ada gambar ular tu..punye la geli..kelakar betul kawan aku ni, kan? haha..tetiba aku teringat, dulu pernah kawan aku ni cerita..g outstation tido kat hotel..kbtln ada suratkabo gambo ular..malam2 tak boleh tido..amik suratkabo tu, letak jauh2..baru bleh tido..aku ape lg, bantai gelak la..mcm mengada2 kan..? ingatkan skrg dah berubah..ghupenya masih lagi..kesian kawan aku ni kan..nak hilangkan rasa geli tu berbulan2..
Kawan, my advise..jgn fikirkan sgt pasal ular tu..fikirkan benda2 lain yg best ok..nanti ilangla..moral of the story, tak boleh cite pasal ular atau yg sewaktu dgnnye pd dia ni..kompem ilang selera makan nanti..kalau terserempak ular camane agaknye? mau melompat..! Auww!
Punyela tak sedar, sambil baca sms, gelak2 bagai nak rak..kakak seketeri dok sekodeng aku dari glass panel aku ni..dia pun ikut gelak tgk aku gelak..belum tau cite lg tu..kalau tau mau gelak sakan..!

No comments: