Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Friday, June 10, 2011

Memenuhi waktu2 terluang...

Lama sungguh aku tak berblog..antara sbb..agak bz lately nih..balik kg & mcm2 xtvt lah..kenduri cukur rambut anak buah yg jejaka tu (Ois), balik Melaka mengait buah mangga la..hish..mcm2 la..opss..yg tak tahan tu bila xtvt bercucuk tanam pun ada di tanah seciput tu..pokok ape ek? pokok labu & bendi gitu..tp aku rasa kena cabut semula pokok labu tu sbb mak aku gtau yg pokok tu akan menjalar merata tempat..mana tmpt dia nak pi? cuba teka?..of koz kat beranda & umah jiran2..hahahahah..just imagine pokok tu merayap penuh kat beranda umah tu..camane aku nak masuk umah? wakakaka..emm..kena cabut n hantar kg la nampaknye..then my lappy got screen problem..hu3..tak baiki lg but sometime dia ok..

Smlm ptg ziarah 'abah IMD' kat spital..masuk wad lg..actually dah nak masuk IJN on the 19th June..tp dia sakit plak..tp biasa2 je..so g la tgk dia..sampai kat wad dia takde..so call dia..
aku: abah kat ner?
IMD: spital la..ko kat ner?
aku: spital la..wad brape?
IMD: Wad bla..bla..bla..
aku: takdepun!!
IMD: Laa..bila ko sampai? aku kat bawah la..nak g minum..
aku:???? ni sakit ke ape ni?
IMD: meh la turun, aku boring ni..aku kat tepi pagar ni..kita g minum..
aku: ok2 tunggu..

skali turun, tgk dia dok tepi pagar..nak kuar tp takde transport..kete dia kat otel..aku pun g byr paking..otw ke tmpt byr parking..ternampak Cafe..then terus call hubby bgtau x yah kuar, ada cafe dlm tu..pastu kami pun minum2 kat cafe. Tgh dok lepak minum tetiba IMD dapat call dari anak dia..ghupe2nya kat wad dah ramai dah yg menunggu termasuk wife, anak2, menantu, OD & friends...dah stgh jam dah! hu3..pastu sambung sembang semula..sampai penat..boleh gitu?

No comments: