Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Thursday, July 3, 2014

Hari ke-6 Ramadhan

Sekejap masa berlalu..dah 6 Ramadhan hokkay..Alhamdulillah segalanya berjalan lancar..camane dgn bagun sahur..so far so good..takde tinggal lagi..he he..buka pose camne plaks..? Ok yg ni hampeh sikit sbb plan nak memasak tinggal kenangan jer..makan sorang, beli lg jimat kot asalkan tak membeli secara berlebihan..AKU? he he..sib baik jugaklah ada housemate yg berjimat dan menjaga makan serta pemakanan..secara tak langsung aku pun terikut2 la kannn..takdelah semua benda aku beli..

Dah berbuka puasa dgn family lom? aku soal, aku gak jawab.."hurm..sudah!! hari pertama puasa, berbuka dgn family di kg..meriah. Mak abah terhibur anak2 balik berbuka sama..tak lupa juga kurma Medjoul abah..agenda wajib tiap tahun..

Aku harap Ramadhan kali ini menjadi lebih bermakna dari tahun yg sebelum2 ni..Inshaallah..

No comments: