Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Monday, June 23, 2014

Mengimbas Kenangan Lalu ke Merapu..

Weeehaaa..agak lama menyepi..idea kering kontang..ke'bz'an melanda..setahun gak lamanya..he he..terlalu byk suka dan duka setahun yg lalu..biarla berlalu..bak kata omputih "Let bygone be bygone.." ahaks..

Almost 3 yrs, merantau di KL ni..aku ingat lg..pegi interview kat kampeni ni bulan Ramadhan..Hari ke 3 Ramadhan..skrg ni dah nak masuk Ramadhan lagi..aku dapat offer pun bulan Ramadhan, seminggu selepas interview..tapi aku masuk keje bulan Syawal sbb aku nak raya dulu sebelum masuk keje baru..he he..pandai tak aku..1 month notice..ye la..takkan aku nak tinggalkan keje mcm tu jer..masuk cara baik, kuar pun biarla dgn cara yg baik..ini pun 1 hal blajo dari pengalaman jugak..SEBAB APA AKU KATA GITU..? Masa aku resign dari 1st job aku, aku anta 24hrs notice..makanya aku pun kena bayar balik 2 bulan gaji tak silap aku..aku mengelak dari bayo tapi diorang kejar aku..hua..huaaaa..dia call aku..anto surat loyer..call mak abah aku kat kg..hua..hua..hua..huaaa..sgt rimas masa tu..sudahnya aku byr gak..cuma ending tak brape best la kan..cukupla sekali aku buat perangai mcm tu..takmo lg dah..hu hu..

Sedap gak eskrim nih..!! yummy..!!
Ape motip bubuh pic eskrim kat sini..? saje jer..utk sedap2 tekak sbb skrg ni cuaca agak panas..El-Nino katanye..jerebu melanda kl..sesak..batuk..dugaan semua ni..so bila tgk je eskrim ni..rasa sejuk, nyaman je kan..

Ok, to be continue..

No comments: