Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Wednesday, May 8, 2013

2013 dah 4 bulan berlalu..hu hu

2013, dah lama buka tirai..aku duk tak buka2 tirai lagi..he he..harini aku gagahkan jari aku untuk bukak tirai la..rindu sgt nak menaip pepanjang tp apakan daya..hu hu..

Aktiviti 2013 berlangsung dgn jayanye 1 persatu..seronok rasa melaluinye..pembuka tirai 2013, sgt2 menceriakan bila setiap bulan adanye "berita baik" dari kampeni selama 3 bulan berturut2..Alhamdulillah, syukur tak terhingga..yg tak seronok dah tentula sebab berjauhan..redha menerima ujian ini..

Awal2 2013 juga..kami ada pergi mengikuti "family day" anjuran kampeni asben di Tg. Sedeli, KT..seronok dpt bersama2 melakukan xtvt..tak lupa juga aku menyumbangkan sesuatu utk dikongsi bersama..taraaaa....inilah mereka2 ini yg kubawa utk di kongsi makan bersama..ha ha ha ha..

kuih raye laaa..buat baru taw..!

Macaroni goreng yg simple

Aktiviti memasak tetap diteruskan cuma tak sempat nak amik gambar mcm zaman2 'free' sblm ni..he he..seronokkan..ada juga 'barang baru' yg aku beli utk menambahkan lagi koleksi peralatan memasak aku...ada peluang aku share ngan korang k..

xtvt memasak yg x pernah dilupakan..buku resepi pun bertambah koleksi.. :-)
Aku sentiasa berharap ada peluang utk aku terus menulis di blog ni pada hari2 mendatang..skrg masa lunch dah TAMAT, so aku kena sambung keje..see u..

No comments: