Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Tuesday, October 16, 2012

Adam dan Hawa....

Aku muncul lagi selepas brape lama menghilangkan diri..aku bz..opss..aku tak pandai bahagikan masa dgn betul sbnrnye..hehe
 
Mana taknye..bila aku dah bajet2 nak buat sesuatu benda tu, kompem lari target..aku kejar2 tp tak dapat..huhu..ginilah jadinye...TAPI...



Aku tak pernah missed tgk drama Adam dan Hawa (AH). Hahahaha..aku akan setia tunggu dari hari ke hari, minggu ke minggu...hujung minggu pun aku layankan jugak ok! tanpa jemu..wlupun kekadang tu aku tido sbnrnye..tv tgk aku..hahahaha..pastu kalau en asben nak tuko cite lain pun tak boleh..burukkan pangai aku..hehe..
 
 
Kat opis pun aku buat pangai jgk..hasut sorang dua kwn2 rapat utk tgk cite AH ni..so memasing skrg sblm memulakan keje akan tgk AH dulu..hahahaha..kemain tekun mengadap laptop pepagi..telinga subat earphone..layaannnn, sentap, sadis, air mata siap mengalir2 kalau sedih banget tu..adoi..apa dah jd ni..??
 
Akan aku pastikan aku habiskan layan cite ni sampai episod 80 hokkay!
 
Moga 1 hari nanti ada rezeki, aku dan suami dpt berkunjung ke sana. Amin.
 
# Bukankah Adam dijadikan memang utk Hawanya..?#

No comments: