Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Wednesday, September 12, 2012

Selamat Hari Raya yg hampir terlewat gittew..

Dah agak lama aku tak jengah blog ni..sibuk la katakan dgn puasa dan hari raya..so, camane dgn sambutan hari raye korang? Pertamanya, dah tentu aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN dari korang semua..maklumlah hari raya dah nak tiba penghujungnya..buruk perangai aku ni kannnn..hehehehe.

Hari raya tahun 2012 ni aku sambut secara yg paling sederhana..mmg takde mood sgt nak sambut raya..alakadar..memandangkan baru kehilangan ibu mertua, mengingati yg telah tiada..gembira bila dgr cerita rakan taulan membuat persediaan menyambut hari raya..beli itu dan ini, ke sana dan ke mari..ermm..maklumlah sambut hari raya setahun sekali...tak gitu kawan2..
 
Hari raya aku meriah dikelilingi anak2 buah yg dah mula membesar..dan pandai bercakap..kekadang sampai tak terlarat nak melayan..ini baru 4 orang tau! Yang paling tak larat nak layan anak buah aku 'si jejaka' ni..sbb dia x nak dgn org lain kecuali mak bapak dia je..bila dgn org lain, dia mula menangis..tu yg x larat tang tu ler..tapi lama2 dia ok..amik masa sbb jarang jumpa..
 
Si Jejaka - Ammar Uwais
Tengok tu, kemain lg dia bila amik gambar..tp masa amik gambar mestila ada mak ke bapak dia. Kalau org lain yg amik gambar sesaja, takde maknanye dia nak ketawa macam tu...hehe
Airis yg kelakar..penuh bersahaja tp lawak..
Aira & Fira

No comments: