Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Thursday, August 9, 2012

Sutun..! T'ganu Maghi..

Cite sutun plak ye kawan2..hehe..dah takde cite lain agaknye aku ni sampaikan sutun aka sotong aka squid ni aku nak jadikan bahan cite..ofkoz ada cite sebalik ni..

Sbnrnye sutun ni bukanla yg aku beli sesaje di pasar n tiba2 nak tunjuk kat korang taw!..sutun ni adalah pemberian org..org yg dikenali la kan..tak kenal takkan aku hamekk..takottt! Aku tak ingat bila sbnrnye aku dapat sutun ni tapi sekitar hujung2 June gitu, sblm puasa..Masa tu aku pose n duduk melepek kat workstation, tetiba dtg ofismet aku and Pak Hamid kalut2 gitu..Kalut nape? sbb ada 1 kotak besar sutun yg telah dibungkus..ada banyak gitu..tekejut aku..selalu org dtg anta dokumen, tetiba datang anta sutun! Ghupe2nye Pak Hamid ngan bosses suda g menyandat sutun di T'ganu..Byk hasil menyandat dan diagih2kan kepada yg dikenali..termasukla aku..touching gitu sbb diingati oleh Pak Hamid.
Inila dia sutun yg aku dapat..2 ekor..besar dan kecik..sib baik tak dapat sutun katak..sbb ada gak yg dpt sutun katak tu..hehe..

Thanks a lot Pak Hamid and geng nyandat sutun..byk kali juga aku masak sbb makan sorang2..huhu..

Sekali lg, ingatan Pak Hamid pada aku..dia ada menjemput aku berbuka puasa di Hotel Hilton, ari Jumaat ni (esok ler..) tp aku tak dapat pegi sbb aku nak balik JB..tiket suda beli Pak Hamid. Len kali pulak ye..kepada yg pegi makan tu ingat aku skit..haha..

No comments: