Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Monday, July 9, 2012

Kuih Raya Datang Lagi Daaa...

Ramadhan bakal menjelang tak brape lama lg..so memasing kat ofis duk email biskut2 raye utk di 'test' ye..Macam2 hado..Ini antara email2 yg aku dapat ler..yg kat FB pun tak kurang banyaknye..senang meniaga skrg, membeli pun senang..yg penting ada duet, click, bayo on9, dapat kuih yg korang order tu..tak gitu, korang..? Kalau korang nak order kuih2 kat bawah ni, bleh la order melalui aku..nanti aku sampaikan pesanan penaja korang..kekekeke..mcm aku plak yg meniaga..kelasssssssss..
Popia Ikan - Sahara. Confirm aku tak beli sbb aku buat sendirik..tahun ni, buat tak ek..? Aku buat inti udang kering tau..! mabeles..Mini popia ni buat aku teringat pd Arwah Makcik Tipah, blaja buat kuih ni ngan aku bulan pose tahun lepas kat CIC..Tinggal kenangan.. :-(

Popia Nestum - Sahara

Tat-Tot aka kueh tart ler - Cik Bedah. Mak aku buat sendiri kuih tart, tp tart gulung ye..so, aku mmg takkan buat sendiri..sbb dah tentu2 ada sebalang utk aku.. :-)

Ni nama glamer skit..emmm..Hazelnut Filling Chocolate (yg belah kanan ler..) & Peanut Coco ( dah tentu yg belah kiri tu..). Aku dah rasa biskut ni yg ala2 cookies gitu..mmg sedap.

Kat ofis korang ada jual kueh raya tak? Mesti bykkan..lebih byk dari ni..malatop gitu..happening la maknanya tu kann..bagus2..beli yg bekenan je tau..yg tak bekenan n rasa bleh buat sendirik tu..lu pikir la sendiri...! hahahaha..

No comments: