Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Thursday, June 7, 2012

Cousin's Wedding di Kg..

Tanggal 26th May 2012, family aku ada majlis besar2an gitu..wedding sepupu aku yg sorang ni..Armas aka Ct dgn pasangannye Hafiz. Tahniah k. Dah 2 tahun takde majlis, rindu nak ada majlis..nah ni dia majlis pun berlangsung dgn meriah dan jayanya..Alhamdulillah.

Tema majlis: Red & Gold. Pilihan Ct dan abahnye aka Pak Long aku ler..

Itenary majlis: Nikah jumaat malam sabtu, berinai..Pagi sabtu ada khatam Al-Quran, kemudian ptgnye majlis bersanding..

Suprise dr pengantin: Puan Ct kita ni sempat lg menyanyi taw..lagu Menyintaimu by Kris Dayanti..so sweet..terbuai2 tetamu yg hadir dgr Puan Pengantin kita menyanyi..sib baik sore ok..

Bila lg nak ada majlis besar mcm ni ye..dah tentu2 adik bongsu aku plak..sbb dia sebaya dgn Ct..biar masa yg menentukan..adik aku pun tak abis blajo lg..final semester skrg..tgh pulun nak exam ni..gud luck, sis..

Ct & Syahi (both r my cousin)
Cantik.. :-)

Ct & Hafiz
 Serba sikit aku sedey gak si Ct ni dah kawen..sebab sedey pulak? Sejak aku ddk kl semula ni, aku selalu balik kg dgn dia naik Honda City dia..sembang2 cite suke duke, cite menyampah, meluat seme ada..ha ha..mungkin aku akan rindu saat2 menunggu dia kat umah sewa aku tu..tepon/sms tak jawab ghupenye tetido..mcm biasala, balik kul 9@10 mlm dari KL..parents kat kg plak dok tanye dah gerak lom..? tak gerak2 lg dari KL..redah malam berdua..mengantuk2..he he..pasni ada peluang balik sama lg tak ye..? ha ha..Mesti la ada kan..tapi bertiga pulak..he he..


Kete Ct yg selalu aku tumpang ittew..

No comments: