Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Tuesday, June 26, 2012

Cherry..Syedapp..

Minggu lepas, pepagi aku tgh dok leka2 surf intenet tetiba dtg kakak seketeri..ke main dia dtg jalan pelan2 sambil kat tgn dia genggam sesuatu dlm tisu..ape pulak dia nak p tunjuk kat aku kali ni agaknya..jeng..jeng..jeng...CHERRY engkau! Aku pun suka la kan..he he..trimas Kakak yg baik hati..

Sempat lg aku kira brape biji tu..he he..6 biji..cukupla utk aku sorang.. :-) tp sempat gak aku menyedekahkan kat kwn aku..sama2 rasa la kan..
gambo ihsan gugel ni..aku x bawak camera masa ni..

Buah Cherry yg aku dapat kaler ni ler..tp masam manis & syedappp..

Kalau dpt mcm ni pun bestkan..? he he..beli sendiri la wei..

1 comment:

mama uzie said...

buah ceri yg petik kat pokok rmh org lagi best!!
panas2 ddk bwh pokok..petik dan nguppp...kuarkan kulitnya dari mulut slps isinya disedutttttttt..hehhee