Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Sunday, May 6, 2012

Crite Cinta Buat Emelda..

Memandangkan aku selalu je sampai umah awal..so, aku sempatla melayan tv..cite yg baru habis aku layan adalah crite Cinta Buat Emelda..

Memula aku tak layan sgt sbb macam tak brape nak syiok je..tp lelama aku rasa syiok plak..so layankan je la..Hujung2 cite baru terbongkar 1 per 1 rahsia sbnr Emelda dan kembarnya..soklan aku, masih ada ke pompuan setabah, sesabar Emelda yg sanggup berkorban segala2nya demi kembarnya..sanggup simpan rahsia bertahun2..kalau betul masih ada org setabah tu, mmg aku salute springgg la..

Kenapa aku rasa terpanggil nak share benda ni kat sini..entah, aku pun tak pasti tp aku suka character Emelda..tabah, sabar, tenang, tak mudah melatah, independent..menerima takdir hidup yg ditakdirkan utk dirinya, sambil dlm masa yg sama memajukan diri sendiri..

Mampukah kita menjadi setabah itu...? :-)

No comments: