Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Wednesday, May 23, 2012

Credit to Cik Bedah..

Akhirnye aku bekesempatan nak tunjuk kat korang red velvet yg kakak seketeri bg aku..cuba korang tgk betul2, betapa cantik, mulus kudusnye cupcake tu..sedap giler..dah lama dah dia beri kat aku tp aku yg tak nyempat2 nak updet kat sini.. 



ada 'love' gitu kat cream cheese tu..


gambar dari tepi plaks..nak tunjuk red velvetnye..he he..

Aku biasala bila ada makanan sedap nak share gak dgn kawan2..utk aritu aku share dgn sorang mamat ni..aku suh dia rasa je..pastu aku kata kat dia 'sedap giler' kan? dia pun 'a'ah sedap giler'....pastu asyik mengejo aku je sbb nak lagi dan lagi dan lagi dan lagi...oh tidak!..larikk..

apapun aku dpt abiskan dgn jayanye di rumah dgn penuh kenikmatan..

Bila nak dapat lg..? hehe...

No comments: