Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Saturday, April 14, 2012

Blog..Blogger..

Lama jugak aku tak membebel kat sini..tak sempat la wei..ke sana ke mari..arini aku duk dendiam kat umah sewa aku ni..mula la aku menggoogle blog2 yg aku suke tgk..suke baca..resepi2, cite2 menarik..Antara yg aku minat baca blog Ben As'Ari (betul ke aku tulis ni...?), blog Dapur Tanpa Sempadan, Yummylicious emenda ek..tak hengat...gitula aku, tgk2 tp tak hengat..maklumla dah bubuh siap2 dalam peberet..

Pandaikan diorang ni mengayat dlm blog..ada je modal utk mengayat dan semestinya ayat mereka power2 belaka..buat aku jd khusyuk bila membaca..seharian tanpa ingat makan & minum..ralit sungguh..sampaikan asben call tanye wat pe? tgk fb/blog..pastu petang nak maghrib dia call lg...tgh wat pe tu? baca blog..tak habis2 tgk intenet..tetiba dia bgtau aku yg dia balik kg tak bawak Tab dia, sbb intenet kena barred! Alamak, sorry tak byr lg..adus..Sbnrnye aku dah byr tp yg aku punye..dia punye lupa plak..dok tunggu bil sbnrnye..takpe nanti kita byr k.. :-)

Memandangkan seharian aku asyik mengadap intenet jer, sudahnye aku lunch kul 6.30ptg hokkay! Aduh, tu pun stlh perot bebunyi2..aku hanya masak spiral pasta goreng tuna..sedap ke? sedapppppppp..tak rasa mana korang tau..aku je yg tau..hahahaha..oklah, aku kena gak stop utk hari ni sbb aku nak tukar pd xtvt lain..pedih dah mata aku ni...see u....

No comments: