Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Wednesday, September 28, 2011

Perihal Laptop..

Lama sunggu aku tak berblog ni..sibuk tak bertempat..sabo je la..wlupun Syawal melabuh tirai smlm..tp tak salah kalau aku nak ucap Selamat Hari Raye Maaf Zahir & Batin, ek..belated pun belated la..aku harap pasni aku dapat berblog mcm biasa..mcm sebelum2 ni..he he..


Sbnrnye, aku nak gtau laptop kesygnku dah baik dari 'demam menggigil'..betul la..sbbnye screen dia bergoyang je atas bawah..sampai pening pale aku dibuatnye..tanye kawan2 katanye mahal ganti screen tu..dlm rm700++..adei..baik beli baru kan..tp tu le sayang plak kat laptop ni, baru nak masuk 3 tahun umonye..lgpun ada sentimentol value masa beli dulu..15 oct 2008..he he..beli emergency gara2 adik nak siapkan assignment masa dia blajo kat politeknik, jb..desktop adik kat kl plak, abg dia pakai nak buat assignment gak..so, inila dia hasilnye..


thanks 2 my hubby sbb baikinye..he he..tak mahal sgt la..rm370 termasuk upah..kat mana baiki? Danga City Mall, ok..promote skit..lgpun dia nak baiki segera sblm aku berhijrah..laptop dia ada tp tu kampeni punye.. tu dia nak wat keje dia laa..aku ada je desktop ni..ni amik adik punye kat kg..pinjam kejap sbb laptop demam..abis adik pakai ape? dia suda ada yg lain laaaaaaaaa..



Desktop ni penyelamat aku waktu boring..Tq, dik..(yg sepah2 tu abaikan, k..)





Lalalalala..dia dah baek 'demam menggigil'..haha..


Tapi kan.. arini aku dpt detect mcm ada yg tak kena dgn laptop ni..ada keypad yg tak function..'end' dah terbenam, cursor tak leh g kiri kanan..program dlm ni..ni nak kena anto klinik lg nih..aduih, kopak lagi ler..sabo ye shayang........

No comments: