Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Friday, July 22, 2011

You don't know women..

You don't know women..korean drama yg baru main kat astro..cenel 393..he he..mulanye aku je yg layan, lelama HB pun syiok gak melayan..aduhai..tak leh la aku nak feeling sensorang..selalunye bleh plak aku senyum sensorang bila ada adegan2 romantik gittew..emm..bila HB dah join, dia bantai gelak plak..aduhai..x syioknye..lebih haru biru bila episod mlm semalam..bila si ibu bgtau anaknye yg dia terlalu sygkan anaknye sebesar ini (dengan tangan membuat bulatan yg besar)..pastu HB pun bantai gelak & cuba2 dibuatnye kat aku..aduhai, romantik jugala tu agaknya..ha ha..


Pagi ni aku terlewat gerak ke tmpt keje tp still boleh sampai awal..kebetulannye jalan tak 'jem'. Sampai di tmpt kerja HB pg td..mcm biasa aku turunkan dia..dan bila dah nak gerak, HB ketuk2 cermin mcm ada sesuatu nak cakap..aku pun turunkan cermin kete..apalagi?? sempat plak dia buat drama..toleh kanan & kiri ngan pantas pastu dia pun cakapla sambil tangan2 mendepa & buat bulatan besar.. Alamak!! HB ku suda terkena demam korea! Hu hu..


Wahai sahabat, ni semua penangan drama korea hokkay! Yg baik dijadikan teladan dan yg buruk dijadikan sempadan..wachaaaaaaaaaaaaa..

No comments: