Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Saturday, July 16, 2011

Transformer..

Arini g tgk Transformer ngan HB..beriya dia nak tgk cite tu..aduih kemain mengantuk aku..biasala memula cite slow skit..dah nak habis tu baru syiok..bila dah abis..ala cenggitu je ker..cite ni balik2 cenggitu, penjahat mati, dikhianati..yg baik jd hero..apapun, pastinye dpt beli koleksi bekas air & popcorn tu..aku pun tak tau nape aku suke kumpul bekas air yg gambo katun2 ni..seingat aku dah ada 3 dah..start ngan upin ipin, clash of titan and now transformer plak.


(Ini gambo ihsan aku amik kat google). Aku bz la nak amik gambo..hahahahahha.


Apapun, aku ni sbnrnye suke menyimpan barang sampai jd sampah sarap..paling aku suke paper bag..semacam ada kenangan pd setiap paper bag..sejak aku pindah, aku tak jenguk2 paper bag aku dlm stor..entah apa jd agaknye..tukun kot..hahahahha..pastu aku ada koleksi kereta Ferrari Shell..ada sebakul gittew! juga aku sayang..1 masa dulu sebelum kawin aku kumpul mainan McDonalds..beli set kanak2 punye & mainannye aku kumpul..masih ada lg sampai skrg tau! Tak ubah mcm budak2 kan? Dan lagi parfumes..lagi sayang! Pasni ape plak yg aku kumpul agaknye..hehe..

No comments: