Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Tuesday, March 29, 2011

Email dari sahabat yg ikhlas bila bersahabat..

Email..mcm2 email aku dpt tiap hari..ada yg bagus, ada gak yg tak bagus..saje nak memenuhkan inbox. Kenapa aku bercakap pasal email? hurm.. ..apa perasaan kalau dpt email mcm ni dari seorang kawan yg jujur dan ikhlas hatinya? ini adalah keratan email dari ex officemate (BMA) aku..tak perlu aku sebutkan namanya tp dia adalah tmpt rujukan aku..orgnya merendah diri tiap kali bicara, soft spoken, tiap kali dia reply email aku, mesti ada ilmu yg aku dapat..dah agak lama aku tak beremel dgnnya..takdela email yg merapu, kan? sesungguhnye hati aku tenang bila dpt email2 mcm ni..

Inilah dia penangan sahabat..yg baik akan dikenang..yg buruk dijadikan tauladan..dalam mencari sahabat, carila yg jujur, ikhlas bersahabat dgn kita..bukan kerana sesuatu. Sahabat yg baik sanggup bersusah senang bersama, ketawa menangis bersama..bukan melukai hati sahabatnye dari masa ke semasa..

No comments: