Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Thursday, March 10, 2011

Dinner wif friends..

..arini meluangkan masa bersama kawan2, dinner di TGI Fridays. Memeriahkan suasana mlm..aku merempit bawak diorang ni..yg penting sbb nak bawak kawan kita yg sorang ni makan steak..dah tak nyempat2..hehe..

Dinner mlm ni, mcm2 rasa ada..mcm besday party pun ada sbb kebetulan TGI Fridays ada celebrate "MARDI GRASS" mlm ni..so, happening jugakla..ngan belon2 merata tempat..belum lg yg meletup di sana sini..dgn sorakan diorang la..tp layanan diorang mmg best! Lepas kami order..kami sembang2 la..biasala sembang pasal keje yg takde kesudahan tu..layannnnnnnn..
Makanan yg kami order..x yah aku sebut 1 by 1, name pun omputih..
Ni actually bukan direct boss kami..cite ttg dia ni..boleh menitis airmata la..samada airmata gembira atau duka..huhu..Memula kenal dia ni, tersangatla strictnye..aduhai, mmg semua org tak puas hati la..termasuk aku yg pernah kena mcm2 dgn dia ni..menangis sakan pun ada la..tak caye? tanye dia n kawan2 aku yg lain..perkataan sarcastic, boombastic semua kuar dari mulut dia, tak kira ngan sape pun..sampai ada 1 ketika, asal terserempak je kami lari la ikut jalan lain..punye x suke ngan dia..tp mesti ada sebab kenapa dia jd mcm tu kan? End up, kami jadi kawan..saling menasihati, mengingatkan antara 1 sama lain..byk perkara yg aku belajar dari dia ni..dan dia ni mmg byk ilmu..tak rugi bersahabat dgn dia ni..mr asbo.

Ini Zura & Dora..anak2 buah aku merangkap junior masa kat U dulu..cuma kenal di sini..di mana? tak perlu aku sebutkan..hahahaha..juga dah byk susah & senang bersama..senang?? no komen..Byk yg kami share..life, love etc..moga korang tabah k. Apapun bentuk badan diorang sama mcm aku..slim jek..hahahahha..bila tensen muke semua naik jerawat..pastu bila dah kurang tensen, jerawat tetap tak surut2..hehe..

No comments: