Nice 2 share..

"Make urself a better person and know who u r be4 u try and know someone else and expect them 2 know u.."

Monday, February 7, 2011

Cousin's Engagement

..5th Feb, Saturday..my cousin bertunang ngan org KL (Ampang)..tapi skrg ni parents jejaka tu dah pindah ke Teluk Kemang, PD. So dah jd org N9 ler..majlis lewat skit..kul 4 ptg, maklum ler jauh sana sini..tunggu sedara mara berkumpul..sedara mara belah kami ramai juga yg datang..jiran2..tema dark purple & pink..
Opss..Ini Sireh Junjung yg aku tempah utk adik ipar aku, Amy (Baba) masa dia bertunang dulu. Credit to K.Suzy Mohd Noor (GPjb).

Al-kisah, kami pun mcm biasa gotong royong siapkan gubahan hantaran..2 mlm gak aku ngan mak balik umah almost 1am utk siapkan gubahan hantaran.

Cenderahati dari Ct.

Jumaat, g teman sepupu aku ni g bandar cari2 yg kurang..jenuh mencari, ke BP Mall, Car4, Air Hitam, umah mak andam..huh! sudahnye sampai umah maghrib..tiba umah, biasala..kena 'lecture' plak..sbb lewat balik :-( . Bukan ape, nak cari brg2 dlm masa yg singkat ni..merunitkan esp CNY, byk brg takde, kedai byk tutup..bukan boleh tangkap muat jek..sat lg kena komplen plak..kalau boleh biarla simple but nice. hehe..

Apapun majlis dah berlalu dgn penuh kesyukuran. InsyaAllah, akan berlangsung dlm tahun ni juga..Selamat Bertunang CT & Apiz, moga perhubungan kalian berakhir ke jinjang pelamin..juga ke akhir hayat. Amin. InsyaAllah.

Pasni sape pulak..adik aku yg bongsu le..bila agaknye..dengar cite tgh kumpul duit..duit syiling jek..bila nak penuh?..hehe..

Note: Gambar tak amik la sbb kamera tertinggal kat umah jb..hu3.

No comments: